Saturday, November 26, 2011

Kami.



saya.rindu kalian.tak sempat nak jumpa.bagi kata semangat sebelum balik rumah masing masing. tapi ada kebaikan juga. kalian tak boleh melihat air mata saya. sebab saya seorang yang cepat emo. wuwuwu.
tu gambar last kita kan? selepas portfolio senibina. 

Farhana : the best of my chinggu . kawan negeri yang sangat baik. mintak maaf ada salah silap sepanjang perkenalan kita. terima kasih sebab memahami saya. terima kasih bagi saya semangat masa saya down buat design.. i hope u remember . malu sangat sebab diri tak matang, menangis, hilang semangat. u give "heavy" support to me. Thank you berlemon lemon tau. im gonna miss you. <3

p/s ; lepas ni kalau order something yang kena tunggu lama harap bersabar yea. OBLONG :p

Ayuni : kos mate, house mate, lantai mate, room mate, hoho.. im the lucky person dapat berkawan dengan awak. First time saya jumpa awak waktu kat POLISAS selepas daftar kat dataran JKA, my first impression  saya pikir, awak sombong..Heeeeeee. Negatif betul fikiran saya.. But betul cakap orang orang lama.. tak kenal maka tak cinta.. (: 
dapat belajar dalam satu kelas sejak sijil and dapat sambung diploma sama tempat, satu kelas, satu rumah and satu bilik.. Alhamdulillah, bersyukurnya saya dapat kenal awak. terima kasih berbanyak sebab sudi tumpangkan saya ke kelas, bawak saya pergi makan dan banyak lagi.. Tak ternilai jasa awak kat saya. Hanya doa dari saya sebagai sahabat saya kirimkan. Semoga perjalanan kehidupan awak dipermudahkan. 

Nura : kakak angkat olok olok.. Heeee. sorry tau anggap mak awak mak kita.. :p . Tak pernah terpikir dapat jumpa ramai kawan yang berasal dari negeri sembilan. Nura, awak kawan yang sangat baik. sangat baik. Tak terkata nak luahkan kebaikan awak sebagai seorang sahabat. Bertuah siapa yang berkawan dengan awak dan punyai kawan seperti awak. Terima kasih tumpangkan saya ke kelas, bawak pergi makan, bawak pergi jalan jalan.. Ohhh rindu kat pergi KAMPUNG MORTEN. ( its right spelling? ) huhuhu
Hopefully our relationship everlasting forever. (: 

Hidayu : Ayu, nak makan mee jawa lagi.. heee.. first time makan mee tu kat rumah ko. Terima kasih sebab tolong render my boutique hotel yang tak ubah seperti bangunan sekolah.. heee. Thanks sebab sudi berkawan dengan saku., tak kan lupa segala ilmu yang ko ajar kat aku. (:
Selamat sambung study dan selamat menempuh alam pekerjaan..

Eyka : Thanks being my friend. ko kawan yang sporting, happy go lucky. Eermmm sometimes aku tengok ko macam takda perasaan. Heee. Are you okay Eyka Syafiqah? Hahaha.. * just kidding. 
Pertolongan ko, jasa baik ko takkan aku lupakan. Untuk ko, selamat bercinta yea. Selamat lah untuk ko, kahwin jangan lupa jemput. Senyum sokmo k. (:


Untuk korang.., Selamat menempuh alam pekerjaan, selamat sambung belajar. Mintak maaf if sepanjang setahun sekelas bersama, hampir  6 bulan tinggal serumah, ambe ada salah silap, terkasar bahasa, perbuatan yang tidak menyenangkan, percakapan yang tidak baik dan sebagainya, ambe harap jangan di simpan dalam hati.. Halalkan makan minum ambe yea.. Semoga perkenalan kita kekal sampai bila bila.. Datang Terengganu jemputlah singgah ke rumah. (: 

Akan rindu kerenah kalian. 
< Maira. Ayuni. Farhana. Nura. Eyka. Hidayu >

Salam dari Maira Yahya.(: 




No comments:

Post a Comment