Saturday, November 12, 2011

2NE1 - Love Is Ouch


Tengahari !...!
Breakfast nyer belum .. bangun tidur terus mandi buka lappy buka lagu korea.
Idk why perangai apa lah aku nie pemalas bebenor nak study.. Tak sedar diri langsung !
huhuhuhu ..

* tiup lah angin kus kus kat saya ! Heeeeee

Okay okay saya akan beredar dari sebarang laman sosial bila dah siap update blog nie.. Heeee.
Layan lagu korea .. pahamkah saya? Haaaaaa soalan yang bisa sangat di jawab !

Of kos lahhhh tak paham.. Hahaahha.. tapi saya boleh memahami sebab saya peminat korean drama, lagu korea especially SUJU, 2NE1, Girls Generation.. weeeeeeeeeeee...
Nak kata paham semua menipu lah kan tapii if feeling terlampau tu haaaa memang layan lah kan..
Menangis, ketawa terbahak terbahak. sengih sorang sorang haaaaa itu saya time layan korea depends pada cerita lah kan.. :p

Last, selamat mendengar.. Heeeee. <3 .


apa dalam fikiran : post lagu lagu, gambar gambar dah boleh menggambarkan perasaan seseorang kan.? Hmmmm..

No comments:

Post a Comment