Tuesday, November 8, 2011

Samsung GALAXY Ace (GT-S5830) - Android OS - Smartphone | SAMSUNG

Hohoho..
Tetiba jew post pasal hp ni..
Acteli wishlist tahun depan bertambah lah..
Mahu pakai dan beli gajet nie..
Hopefully rezeki masa tu ada lah.. Yelah akhir bulan 11 ni saya dah habis belajar .. mana lah tahun depan before futher study in degree or tahun depan dah kije, dapat lah beli hp ni kan.. siapa tahu ?
InsyaALLAH *Hwaiting Maira !

Fuhhhhh fully touch screen so saya kena belajar jadi lembut dari sekarang. kena care hp yang guna sekarang jangan bagi jatuh. kena practice maira oiii !
Hahaha :p Mana taknyer hp sony yang saya pakai after SPM now dah jadi cantik sebab baru tukar cover. Selama ni huduh buruk sesangat ! hihihihi.
Nak tengok? nanti saya update.. tapi sayang sangat hp tu sebab beli dengan duit gaji pertama :D
Nanti dah pakai hp bawah nie hp lama buat koleksi lah yeaa * berangan ! Heee.

Maybe orang cakap saya nie jenis tak up to date tapi saya bukan orang berada nak beli something dengan sekelip mata. kena masuk wishlist dulu lepas tu berusaha nak dapatkan. Yeahhh aja aja fighting :D
Just wanna share ..



No comments:

Post a Comment