Monday, November 7, 2011

Salam Aidiladha

Assalamualaikum..
Selamat Hari Raya Aidiladha (:
ermmmmm.. Raya kedua baru dapat update pasal raya haji.. Alhamdulillah wishlist bulan sebelas dah tercapai nak balik kampung nak beraya dengan keluarga even achik tak ada.. beraya di Sabah bah.. 
Macam biasa raya sebelum ni tak ada lah meriah sebab memang tiap tiap tahun beraya kat dungun sebab tak ada kampung.. Arwah nenek tokki memang asal sini. (:
Menu raya kali nie angah masak mee singapore. Ermmm sedap lah..heeeeeee.menu lain macam biasa jugak karipap yang di buat sendiri dari turun temurun, rendang ayam, ketupat dan lain lain.. Kenyang sangat sangat sampai rasa tak puas. asyik nak makan je. Heeee. 
* tapi hairan orang sekeliling asyik cakap aku keding.


rasanyer masih sempat nak ucapkan Salam Aidiladha buat keluarga, teman teman, rakan bloggers, facebookers, tweeterians dan pada sesiapa yang mengenali saya.. ececeh *ucapan skema ! 
ampun maaf di pinta yea. 


... Nah... 
(:

klik untuk tumbesaran 


apa dalam fikiran : saya dah jadi auntie lahh. my bestie maliyana selamat melahirkan anak lelaki khamis lepas. okay saya lambat tahu. Huuuu.

1 comment:

  1. salam hi2...cik maita....slmt ari rye aidiladha..=))

    ReplyDelete