Thursday, December 29, 2011

Hwaiting Maira. !

Haii rakan bloggers, readers, silent readers, stalker
 ( Hahaha yang nie aku sengaja letak ).. Selamat hari rabu minggu akhir tahun 2011..,Okay intro yang lebih dari satu baris.. 

Minggu ni mood aku kejap okay kejap k.o.., Hormon akhir tahun berubah barangkali.. HAHA :D 
 Kadang kadang sakit kepala tetiba datang,tepu sangat kot otak bile tak ada pikir apa apa..i mean dah habis belajar nie tak payah pikir nak buat assingment, tak payah pikir design, takpayah pikir nak bangun pergi kelas, nak print itu ini, nak attend event itu ini..tak payah nak keluar wang..
tapiii bila tak buat apa apa Haaaaaa peyakit bosang bosing menjelma amik kau.. guling sana sini ukur tikar karpet semua. !
Memang penyakit,mood orang menggangur macam nie ea? 

> Fikiran serabut je

> Dalam fikiran KERJA KERJA KERJA !

> Wahhh seronoknya kalau dapat kerja. Eksaited. ! Fikir nak tolong family tak nak susahkan mak ayah.

> Eh kenapa dia dapat kerja dulu? Kenapa bukan aku?

> Tengok yang berkenan pendam jew sebab duit takda. Acane nak beli owp? 

> Time belajar ada duit je sebab ada elaun pinjaman,kadang kadang abah,kakak bagi tapii dah habis belajar dalam purse tak ada mana. Wuuuu sedih jew :(

> Rindu nak belajar sebab merantau kat negeri orang, hidup berdikari tu boleh dipupuk tapi time aku belajar sijil, diploma kenapa pikir " Aisshhh tak sabar nak habis sebab nak kerja " Macammmm keling porahhh je aku ni. " 

> Stress sikit sebab life macam tersekat. i mean peluang tu tak sampai lagi kot..


Tapi aku kena kuat semangat.., Jangan Give Up Hamira Yahya, Kena selalu semangat nanti mesti ada hasil yang luar biasa. terus apply apply apply dan apply setiap hari.. Yeahhh kena usaha, berdoa pasti ada rezeki.., mana tahu pembuka tahun 2012 kau dah start kerja. Amin Ya Rabbi Alamin.. Harap harap rezeki untuk aku ada. InsyaALLAH. :D
Untuk kawan kawan yang sedang dan masih cari kerja macam aku, aku sokong dari belakang, semoga berjaya yea all my friends dan untuk kawan-kawan yang akan start kerja wahhh TAHNIAH, aku tumpang gembira, selamat menempuh alam pekerjaan. (:
* tak rasa ke ayat ayat aku semangat gila! :p


Maira,untuk diri sendiri... sila baca dengan mata,hati,letak dalam minda. (:

Never give up until you've given out all your very best. It's better to fail trying than wondering what could have happened if you tried.

Stand up for what you believe in, even if it means standing alone.

1 comment:

  1. gudlak dear!!! all the best!!

    akin pun tgh cr keje ni..hee;)

    ReplyDelete