Friday, December 23, 2011

Berbeza


Assalamualaikum. saya kembali . Yeahh i`m back setelah menghilangkan diri. Kemana? Hmmmm secret. (:

Hmmmm selalu macam nie.. dok guling kanan kiri terpikir itu ini, eksaited nak cerita macam macam.., dah depan lappy terkelu terkedu.. memang sah mulut terkunci ! Biarkan hati bebicara seketika..
Perasaan saya sakit.. sakit sebab RINDU.. sabar maira.:| . Bahagia itu seketika ?
 Tak, selalu rasa bahagia tapi jarak yang jauh buat hati perasaan timbul curiga, resah.. 

Bila lagi akan berjumpa?
Bila lagi akan gelak?
Bila lagi akan borak?
Bila lagi akan hang out sama sama?
Hmmm persoalan yang sentiasa berada di minda..
T_________T

Perasaan saya takut..,takut awak ada yang lain. takut awak makin berubah hati., makin tawar.. * tambah gula pemanis rasa tu akan jadi lain kan..? Saya sentiasa harapkan ada peluang untuk saya macam dan seperti awak cakap " biar masa yang tentukan " .. Hopefully. :|
Berhenti melalut merepek nanti ada yang meluat. Who cares?

Awak, jaga diri.jaga hati.jaga mata. saya sentiasa ingat pesanan awak yang ini. 
Akan selalu. I will (:


apa dalam fikiran : sakit saya akan hilang bila awak sentiasa bersama dengan saya. Ikhlas. 

No comments:

Post a Comment