Thursday, May 3, 2012

Marvel The Avengers



Marvel The Avengers 

Hahaahah aku nak gelak dulu….. Ada certain part yang buat aku sakit perut sebab ketawa. Cerita ni pun sangat awesome. Kasi 5 bintang kelip kelip.. I love iron man.. Hahah :D  Rugi sangat siapa yang tak pergi tengok.. puas hati laa tapi macam ada something wrong time aku tengok.. Cermin 3D tu tak cukup power ke hape sebab effect dia tak BOOM sangat macam cerita Final Destinantion.  Atau mata aku yang tak cukup power?  Heheheh..  Totatly movie ni dari awal sampai akhir tak mengecewakan lah.. Sangat best.. ! :D Macam biasa setiap kali tengok movie aku layankan jew then aku terlelap.. What`s wrong with me haaaaa. ? sampai ejien yang dok sbelah aku tegur.. “ tidur ea? “ dengan pantas aku jawab “ tak, sejuk sangat tu macam ni !” hahaha. Tertidur sebab sejuk? Alasan logic ke haa.. Hahaha :D . Time tu kitaorang pergi tengok kat Viva Home, aku lebih suka tengok kat situ sebab boleh singgah makan kat food court Viva Home.. Ermmm makanan kat situ sangat nom nom nom.. Sedap sangat sampai menjilat jari……. (:
Thanks to my roomate yang sudi belanja.. Hihihi.. semoga sentiasa di murahkan rezeki dan bahagia selalu. Amin (:


No comments:

Post a Comment