Saturday, June 11, 2011

G r a d u a t i o n D A Y

assalamualaikum. 
senyum sikit :) alahaii saya nie selalu update cite basi..okie okie cerita lama kalau update jadi cite baru jugak kan. dan sebenarnya sy nak story mory pasal hari garduasi SIJIL SENIBINA saya dan pelajar lain yg selamat dijalankan oleh pihak POLISAS pada 26 mei 2011. Alhamdulillah selamat berkonvo untuk diri sendiri dan teman teman yg laen.. Gembira berdebar terkilan sedih semua perasaan ada hari tu. =.= 
Okie sy ada upload bebarapa keping gambar untuk koleksi belog ni. jom tengok ~~

25 MEI 2011 ( HARI RAPTAI )
saya dan ecah. kebetulan plak pakai baju sama. aduhaii tembannyer ppku. ada sesiapa nak berkongsi camne nak kuruskan pp? tell me pliss.~~

saya~kushi~ayuni~adni. untuk ADNI DAN KUSHI , banyak benda yang nak dibualkan tapi tak sempat nak dibualkan. sy berharap suatu masa nanti kami dapat berkumpul semula dan dapat borak lebih lama. guys,i miss u. SERIESLY.
untuk AYUNI : jumpe kat PD nanti,berjuang untuk satu sem lagi. PASTI ~


26 MEI 2011 ( HARI KOVOKESYEN )
alhamdulillah setelah 2 tahun berhempas pulas mencurahkan tenaga,idea,komitmen untuk  pelajaran sy,akhirnyer dapat jugak sy genggam SIJIL SENIBINA POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH,KUANTAN PAHANG DARUL MAKMUR. Pengalaman yg tidak akan lupakan sampai akhir hayat. Ilmu senibina yg banyak akan saya gunakan sebaik mungkin. INSYAALLAH :)

tadaa.. gonna miss this moment. SURE.
alahaii pasti meriah kalau ramai lagi kan time nie. T_T




pagi hari kovokesyen.beratur mengambil slip nombor.. hammmboii khairi senyum mewek yea.  TAHNIAH dapat sambung belajar. :)
| kami berlima |
anjewww. TAHNIAH. sy harap rayuan awak diterima. datang PD  tau. boleh kite men banana boat. hihi
bersama CHE NURUL,my junior but konvo sekali. TAHNIAH. :)
adni. sy rapat dengan adni sem akhir. dye seorang kawan yg baik, komitmen pada kije THE BEST. selagi tak siap selagi tu dye akan siapkan tapi apakan daya kami terpisah jauh sy nun di SELATAN adni nun jauh di UTARA . ape ape pon kami selalu berhubung di laman fesbuk dan masing2 akan meluahkan perasaan sedih,cuak akan DESIGN melalui talifon. HARAP PERSAHABATAN KITA AKAN BERKEKALAN SAMPAI AKHIR HAYAT. INSYAALLAH. <3


| Nur Ain, Fasya Aisya, Maira Yahya, Fatin Farhanah Sihabuddin |
sempat bergambar bersama pensyarah LUKISAN KERJA 2. en badrul hisham. TERIMA KASIH ENCIK. sy takkan lupakan nasihat dan segala ilu yg encik bagi. :)

ALAHAIiiii chumillnyer puan izzan. pensyarah paling kecik,baik dan merangkap jurulatih bola jaring sy time di POLISAS. huu. bersama juga puan mawar, opss dah bertukar status rupenyer cik. hihi. sweet aje kami kan?? ~~

firstly aley nak ucapkan terima kasih pada abah dan ma sudi hadir ke majlis konvokesyen  sijil aley. terharu sangat2 hari tu lebih2 lagi abah belikan bunga. ABAH dan MA adalah tulang belakang aley. akan aley balas jasa ma dan abah dengan kejayaan aley. InsyaALLAH. ( seriesly sy sangat sedih nak tulis pjg2 sebab sy sdg menangis teringatkan penat lelah ma dan abah memberi segala keperluan saya,menghantar saya dan merestui saya sehingga saya berjaya menamatkan SIJIL saya. aley sayangkan ma dan aboh <3 )

acteli ramai konfius saya belajar dimana,kos ape yg saya amik. meh meh nak cite. after SPM adalah saat yg paling sedih dalam hidup sebab tak dapat tawaran mne2. UPU tak dapat, MAKTAB tak dapat apatah lagi bile frust menonggeng sampai rayuan langsung dok buat so sy pergi masuk form six.. Serius cakap sy rase rendah diri,menyesal semua adalah tapi sy percaya ALLAH sentiasa ada,mendengar keluhan,aduan kite dan saya percaya di saat sy kecewa dgn diri sendiri ALLAH kurniakan saya satu rezeki untuk sambung belajar di politeknik. Syukur alhamdulillah dan saya gembira sehingga sekarang sebabnyer saya dapat buktikan mereka mereka yang pernah mengutuk saya katanyer kalau belajar sijil membazir masa dan bla bla bla. < DAH LUPAKAN >  . tanggapan awak salah dan sekarang saya rasa kita sama sama nak habiskan DIPLOMA right? alhamdulillah slps gap 6 bulan saya ditawarkan sambung integrasi DIPLOMA SENIBINA selama setahun bermakna 2 sem di POLI PORT DICKSON dan sekarang saya hanya ada satu sem untuk tamatkan DIPLOMA saya. doakan saya berjaya yea kawan kawan. semoga perjalanan saya dipermudahkan. aminn :)

2 comments: