Thursday, June 14, 2012

Day 7 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet.




Alahaiiii omelnyer sugar glider ni..., Niat untuk membeli dan membela tak kesampaian. Acteli niat untuk membeli dari tahun lepas lagi masa tu aku sem 6. Hati memberontak2 bila ada jiran bela binatang alah lagi comel nie yang diberi nama KIKI. Bukan cemburu tapi gelagat binatang alah nie buat hati rasa nak kempal tangan sambil penyek penyek. Aisshhh penyek penyek manja. (: 
Dulu survey harga sampai RM250 ada yang cecah sampai RM 300, mahal bagi aku yelah time tu kekurangan duit sebab simpan duit untuk finale project,makan sewa dan sebagainyer.. Simpan je lah hasrat tue sampai sekarang.. Huhuhu


Hati dah tak memberontak sekarang sebab wishlist makin bertambah takut tak terjaga binatang alah comel ni. Pikir makan, pakai,ubat pet ni lagi kan kan kan ? Andai kata suatu hari hasrat hati memberontak kembali aku nak beli jugak. tak kira ! *hentakhentakkaki.. :p Andai hasrat termakbul, aku nak letak nama sugar glider aku LIAM.. (:




notahujungjari : Macam mana nak hilangkan perasaan yang tak ada hati nak bekerja ? Hmmm





No comments:

Post a Comment