Wednesday, April 25, 2012

22 Tahun (:

Allah selamatkan kamu..,
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan NOR HAMIRA BINTI YAHYA.
Allah selamatkan kamu..,
( nyanyi untuk diri sendiri )

Alhamdulillah syukur ke hadrat ALLAH S.W.T kerana masih di beri kesempatan untuk bernafas.
Ya Allah terima kasih masih memanjangkan usiaku. Hari ni genap usiaku 22 tahun 25 April 2012.
Sebak, sedih, gembira, semua perasaan bercampur baur saya rasa sekarang.

Kalau boleh saya nak balik…, peluk cium salam tangan ma saya. Insan yang melahirkan saya.., insan yang menjaga, mendidik, membelai saya dari kecik.. even bila besar dah kurang tapi saya tahu ma masih beri perhatian kat saya dan anak anaknya yang lain.. Ma, walaupun ma tak baca blog aley, aley nak ucapkan terima kasih, tiada siapa boleh gantikan tempat ma.. Maafkan aley ma kalau aley ada buat salah silap.... Aley saying ma. <3..,
 Sabarlah wahai hati bulan 6 dah tak lama, time tu cuti lah puas puas bersama keluarga. =______=

Along, angah,achik, bakal abg ipar and Kak Dah terima kasih sebab buat saya menangis baca post korang. :/ Mana ada merajuk lagi……. Alaaaaa kalau merajuk pun tak susashkan korang pun kang kang? Aley pulih sendiri kang kang? Mana ada suruh pujuk pujuk .. :/ #manjasikit jew.
Kakak kakaku dan abang iparku, hadiah jangan lupa k. ? :p

Dan Terima kasih  buat kawan kawan rapat, kawan muka buku, kawan twitter, kawan email, kawan bloggers, kawan myspace, Hi5 yang sudi wish sempena hari jadi saya. Tak lupa juga kawan yang hantar meseg by hp. (:  Terima kasih semorang… Ikhlas saya sedih sebak bila baca.. saya pikir dan berpendapat bila orang wish bermakna dia mendoakan kita. . Semoga Allah memberkati semorang yang mendoakan saya. Thanks once again.


Akhir, buat someone yang dekat di hati.., Saya expect awak orang pertama wish. Ya saya expect lebih tapi sebaliknya.. Mungkin awak lupa. Mungkin awak sibuk. Mungkin awak terasa hati dengan saya sampai awak tak nak wish atau memang awak tak nak wish.. Hmmmmmm Takpelah saya terima walupun saya sedih. Cuma saya nak cakap I hate you but I love you.



No comments:

Post a Comment