Tuesday, August 2, 2011

Saya bukan pelupa.

Assalamualaikum...
breep breep.

saya bukan pelupa. percayalah,!
 tiada niat langsung untuk mengabaikan belog kesayangan, 
tiada niat untuk tidak menhapdate.
tiada niat lahh.. =___________=
saya banyak cerita, cerita saya berguni cume saya tiada masa.
masa terlalu mencemburui saya.
saya bukan nak jadikan alasan sebab saya belajar saya langsung takde masa.
sebab nanti org ckap saya " orang lain belajar jugak "

Alasan kukuh : saya sekarang berada di semester enam. saya terlalu sibuk sehinggakan masa tido tidak seperti dulu. Bukan seperti sem satu dua tiga empat dan lima. ENAM ! i must be strunggling for my future, for my ambition. 
i dont  know why saya terasa sem nie rasa harder nak lalui. Yup. orang lain juga berada si semester akhir tapi adakah sama kos yg mereka lalui macam saya?
Mata panda . orang lain tido kite tak tido lagi. orang lain dah bangun tido kita tetap tak tido. tak sama kan.?

Alasan kedua. masa singkat suntuk bagi saya. nak tido pon kekadang pikir ! Cerita berguni bile nak update? saya harap saya ada masa nak sotry mory kat cini. Pomisss. (:

Okey stop kat cini sebab saya tahu takde sapa nak dengar saya bagi alasan yang pasti saya bukan PELUPA.
Saya tetap sayang my blog (:  <3


Ape dalam fikiran : Design design design 



No comments:

Post a Comment