Sunday, May 15, 2011

D A Yfour : 10 things you want to say to one person

assalamualaikum (:

tak nak banyak tulis.cuma mahu update untuk hari keempat. sy tahu belog ini agak bosan takde cerita menarik.gaya penulisan pon ntah ape2.sy tahu tentang e2 ! sy sedg amik mase cri gya penulisan lme sy. belog ni masih dlm pembinaan. kena pham yg e2. < cess dah lebih 3 baris. oksudah ayuh teruskan tajuk di atas > ngrr (:

satu : kenapa buat saya jatuh cinta?
dua : kenapa sayangkan saya?
tiga : cinta awak buat sy jadi setia.
empat : saya sayangkan awak !
lima : saya rindukan awak .!

TAPI

enam : kenapa cinta sy dan awk tak bertahan?
tujuh : kenapa pilih perempuan tue? cekabocekabo !
lapan : terima kasih atas perpisahan yang asalnyer pertemuan bertukar perhubungan.
sembilan : saya gembira atas perpisahan sy dan awak sbbnyer memberi kerahmatan kepada sy (:
sepuluh : SAYA BAHAGIA SEKARANG (:

hehetehee agak meloyakan betul perkara yg sy nak bagithu kt seseorang jauh nun di timur. cess sila skroll kalau taknak bace. huekhuek. oktadaa tunggu nexxt entri .

: as salam :

apa dalam pikiran : how to register wif NUFFNANG.? anyone whos know please tell me??i think i`m `trying since 2009 but now doesn`t know how to bolos it..please hell me. nanti i belanje cikades. 0_o

No comments:

Post a Comment