Sunday, April 10, 2011

hati membara bara !

assalamualaikum
( jawab salam wajib oke )

wa bukan nak burukkan sape , wa dah warning dari dulu. jangan carik pasal ngan wa. haa terima lah padahnyer sampai kau mampos !

wah wah kau perempuan, baik betul budi bahasa kau yea.
" ciri ciri perempuan beragama islam "
dah perfect sangat kot buat status cam tue.??
mak aiii mulut kau maki2 24 jam tue ade ciri ciri perempuan beragama islam ke tak?
eh eh lupe lak kau tak pernah tinggal solat agaknyer. selalu berzikir agaknyer.
wah wah boleh dijadikan ikon perempuan macam nie.

ape nyer perasaan korang kena tag name kat fesbuk?
( pergghh maira ko tak kental langsung, kena tag ckit dah mengamuk satu kampung. )
ini bukan masa nak bergurau atau ape2. apehal ape kes sampai buat status kat fesbuk. gila meroyan perempuan macam tue. dah rase diri tempurung sangat kew cari publishiti murahan !!

> org tekan button like? perghh femes!
> org gelak hahahah ? perghh femes lagi
> org komen ... pergghh femes femes... bravo lah maira.
ramai betol bagi feedback.. ternyata ko femes maira!.

ape ko ingat penting sangat nak angkat panggilan ko.
aku ade hak. hp aku ikut ske aku lol. ko nak buat status2 macam tue kenapa perempuan !?
ko nak bgthu ape 2 kew tu masalah mung.
ape mung ingat selama nie aku diam aku tak reti nak buat keputusan sendiri.
eh mung silap OKE. belum kenal sape aku. NANTIKAN.
kau carik pasal haaa TUNGGU. ~~


< perangai ntah ape2.. ingat org suke ke ape >
< dah lah selfish > !

< kawan tak kawan sape suh lawan ??! >


okey dah untuk masa nie. fuhhh lega..

tiup kanan kiri atas bawah.

~~ jangan sesekali bermain dengan api. kelak diri terbakar ~~

No comments:

Post a Comment